Indonesië

7 februari 2019 - West Jakarta, Indonesië

Ik heb weer even de tijd voor een verslagje. Vandaag naar Jakarta gevlogen met Asia air. Het vliegtuig was berekend op kleine Aziaten. Maar gelukje, stoel naast ons was vrij dus een redelijke zit. Aankomst en bagageafhandeling ging vlot. Direct maar even 3 miljoen getapt uit geldautomaat. Tja waar laat je zoveel bankbiljetten. In portemonnee past het niet. Nou ja dan maar los in rugzak. We gaan op weg naar Bogor. Maar ja om een miljoenenstad uit te rijden valt niet mee. Dikke file op tolweg. We rijden in een wat ouder busje met Braziliaanse airco. Valt mee ca. 30 graden. In Bogor gestopt voor een iets verlate lunch. Nasi goreng met kip, gebakken rijst, 2x 8 spiesjes sate, cola en 2x orange en dat alles voor slechts 8 euro! Inmiddels aangekomen bij hotel. Mooie kamer met uitzicht op rijstvelden. Wel leuk onze chauffeur Assept spreekt beetje Nederlands en reist met ons tot aan Bandang.

1. Eveline:
    7 februari 2019
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Wat een mooie reis! Geniet ervan.
  2. Thea en Douwe:
    7 februari 2019
    Fantastisch Sikko en Marijke. Wat woont Sietse op een prachtige plek met dat fantastische uitzicht! En dan al die foto's met dat lekkere eten, het water loopt me in de mond. Heel veel plezier, genieten maar.
  3. Annemiek:
    Veel plezier weer!!
  4. Corine:
    7 februari 2019
    Nog geen week weg en al zoveel gezien. En gezellig met z’n vieren. Mooie foto’s! Ik krijg trek van al dat lekkere eten. Geniet heerlijk verder.