Laatste dag Singapore

27 augustus 2022 - Singapore, Singapore

Op deze laatste dag zijn we met Sietse gaan fietsen. Eerst naar het centrum. Vanaf de verhuur zijn we door een oude gedeelte van Singapore naar de Gardens at the bay gereden. Hierbij kom je ook langs veel hoge kantoorpanden. Het blijft indrukwekkend. Na een tour door the garden hebben wij de fietsen ingeleverd en zijn we gaan lunchen in een Indiaas restaurantje aan het water. Heel lekker gegeten, terwijl ik niets met curries had.

Met een Grabtaxi vervolgens naar huis. Lekker gezwommen in de swimmingpool op the rooftop van het appartementengebouw. Biertje aan de waterkant "poolbar" die werd verzorgd door Eunice.

We zouden daar ook gaan bbq-en, maar regen was de spelbreker. Dus in huis gegeten (ook erg lekker). Straks 21:30 uur naar Chanti Airport en om 00:40 (local time) voor ca. 13 uur durende vlucht naar Schiphol (eta 7:50).

We worden opgehaald door Annemiek en Yenthe. We kijken terug op een prachtige reis met mooie highlights! Maar ook fijn om weer thuis te komen.

We bedanken iedereen voor de belangstelling en leuke berichtjes. TOT SNEL. Sikko en Marijke

1. Rein:
    27 augustus 2022
    Fijn dat jullie weer thuiskomen.We hebben jullie wel gemist.
    Groeten Rein en tot ziens .
  2. Peter Houwer:
    27 augustus 2022
    Goede en veilige reis terug......fijn dat we " mee mochten liften" 🙏
  3. Sikko:
    27 augustus 2022
    Dank Peter, ik heb het met plezier gedaan. Leuk dat jij hebt "meegelift"
  4. Corine:
    29 augustus 2022
    Als het goed is, zijn jullie weer veilig thuis na een prachtige reis! We horen graag over een maandje live nog meer 😊. Tot dan!
  5. Sikko:
    29 augustus 2022
    Hoi Corine, we zijn na een prima verlopen reis weer gezond thuis gekomen. We kijken nu al uit naar ons uitje! Tot dan.