Moving day Krabi naar Singapore

23 augustus 2022 - Ao Nang, Thailand

21:26 uur. Net terug van heerlijke massage en lekkere eten (3e keer) bij restaurant Skunk. Zeer hartelijke mensen, attent en bovenal lekker eten. Nu nog lekker in tuin. Graadje of 28. Lekker afgekoeld door regen. In onze tuin hebben we een vijvertje met nog een hoop leven van kikker(s), insecten en vogels ondanks dat het hier al vroeg donker is. Morgenochtend vertrekken we met een longtailboat om vervolgens met een taxi naar Krabi Airport te rijden. Vandaar viegen we naar Singapore voor nog een paar dagen bij Meave, Eunice en Sietse. Helemaal leuk.

1. Peter Houwer:
    24 augustus 2022
    Goede reis alvast.....en wat prachtige foto's opnieuw 😍🙏
  2. Sikko Hulzenga:
    Dank Peter, we zijn inmiddels in Singapore (uurtje vliegen). Ook warm 😉 Morgenochtend vroeg op voor rondje golfen. Hoe leuk is dat!
  3. Peter Houwer:
    24 augustus 2022
    Da's helemaal super. Veel plezier 😍
  4. Pier Sijbranda:
    26 augustus 2022
    Lichaam en geest tot rust gekomen , en ook weer verlangen naar het day to day gebeuren in en rondom Snits . Beetje dubbel gevoel zo stel ik me voor . Maar een TOP verslaggeving en deze soort foto’s zie je niet in een folder. Bedankt .Feik en Pier
  5. Sikko Hulzenga:
    30 augustus 2022
    Hallo Pier, mooie en juiste omschrijving.
    Binnenkort maar even contact.