Notification of Electronic Visit Pass

24 augustus 2022 - Singapore, Singapore

Vandaag dus teruggekomen in Singapore. Op Schiphol hebben wij een uitgebreid formulier digitaal moeten invullen met allerlei relevante persoonsgegevens, info van reisdocumenten, reden en duur van bezoek en verblijfplaats. Alles was akkoord bevonden met een geldigheid van 90 dagen. MAAR NIET wanneer je tussendoor naareen ander land gaat. Hier kwamen we bij de douane achter na teminste een halfuur wachten. Dus teruggestuurd en op luchthaven opnieuw formulier ingevuld en weer een enorme wachtrij. Laatste hobbel? Nee, Marijke blijkt nagenoeg geen vingerafdruk te hebben. Dus zij moest nogmaals terug voor extra controle. Al met al ca. 90 minuten om door de douane te komen. Maar daar wachtte ons een warm welkom van Sietse, Eunice en Meave. Nu drie hele dagen Singapore die morgenochtend start met een rondje golfen. Vroeg op om voor de warmte te starten. Nu zie je pas hoe ver Singapore van NL is. Meave is in slechts enkele weken al weer heel wat veranderd.

1. Karin Buchel:
    26 augustus 2022
    Prachtig allemaal.
    Nog even genieten bij de kinders en kleindochter.😍
  2. Sikko Hulzenga:
    26 augustus 2022
    Hoi Karin, inderdaad nu enkele dagen Singapore. Zondagochtend 00:40 vliegen we terug. Tot woensdag. Maar voor die tijd hebben we al even contact over I12ZAC.
  3. Peter Houwer:
    27 augustus 2022
    Jammer zo'n kleine kink in de kabel. Maar voor de rest mag dat de pret niet drukken lijkt me. Geniet ervan het laatste stukkie💪💪