Bezoek reislogger

10 februari 2019 - Bandung, Indonesië

Lieve mensen, het is best veel werk het selecteren van de foto's, het overzetten, de  beschrijving bij foto's en het verslag. Het is een hele kunst om alle opvallende dingen vast te leggen. Maar ik vind het zelf erg leuk om te doen en in de statistiek van de reislogger zie ik:

In de afgelopen 30 dagen ontving je reisblog 158 bezoeken met 2827 paginaweergaven. Kijk daar doe ik het voor.  Dus bedankt voor je interesse.

Een extra voordeel is dat ik na afloop van de reis er zo ook een mooi boek van kunnen maken.  https://www.reisdrukker.nl/

1. Corine:
    10 februari 2019
    Het is ook erg leuk om te lezen en mee te kijken hoor. In een week al heel veel beleefd. Geniet lekker verder.
  2. Siebren:
    Ook wij lezen dagelijks mee en delen de link met de familie. Veel indrukken opgedaan in de afgelopen dagen merk ik. Veel plezier vandaag met de treinreis.
  3. Annemiek:
    10 februari 2019
    Leuk om zo jullie reis mee te beleven!